Wyniki konkursu "Atut muzyczny"

W dzisiejszym poście, pragnę wam przedstawić wyniki KONKURSU - "Muzyczny atut". Niektóre prace były lepsze, a niektóre gorsze.
Uwagi do waszych prac:
-większość prac była zakrótka, jednagże były 2-3 linijkowe
-wasze prace miały sporo błędów, ale na to nie zwracałam większej uwagi oceniania

Nie będę już mówić o uwagach... Przejdźmy do oceniania!

1 miejsce - Amy Say

Twoja praca nie była szczególnie długa. Jednakże była bardzo ciekawa. Była napisana po angielsku, ale nie musiałam używać słownika.

2 miejsce - Amy Was

3 miejsce - SeVeN

                 
                               WYRÓŻNIENIA:
Nie zdołaliście zdobyć wystarczającej liczby punktów. Mam nadzieję że nie będziecie się wkurzać. Oczywiście za udział przesyłam rzeczy do pokoju oraz grafy.

Rzeczy, nagrody i inne roześlę do końca tego tygodnia. Mam nadzieje że uzupełniliście swoje listy życzeń. Zapraszam na BOOSTER YourAniolek w niedzielę o godzinach 18-20. Pa!