Blogi i Bloggerzy

Hejka, po długiej przerwie.
Witam, jak już wiecie teraz będę pisać... o redakcji.
Czyli mianowicie powiedzieć trochę o częstotliwej zmianie czcionki, tła, kolorów, kursora. A mianowicie bloggerów oraz blogów. 

1.Czcionka.
Mam w takich przypadkach, na myśli... jak piszecie posta, piszecie często domyślną czcionką, ale już po chwili dodajecie markera, potem jeszcze wielkość tej czcionki. Następnie zmieniacie markera, o tak "Wow, ale nudy.Na msp mam dużo hajsu" 
Bardzo mnie takie pisanie wkurza. Mam na myśli ciągłą zmianę. Ale WOGULE nie przeszkadza mi pisanie Tosi.

2.Tło
Mam tutaj na myśli częste zmiany tła, jak załużmy z czarnego na biały. Z białego na pomarańczowy... itp.

3.Znaki jak: :* :D :/ 
Nie powinno się pisać o tak:
"Wow :D ale nudy :( Na msp :) mam dużo hajsu :D :* :))"
Poprostu, masakra.

Na dziś kończę z pisaniem pewnych bloggerów. Nie będę oczywiście o nich mówić :D Pa!