Bot

Hejka! Postanowiłam przeprowadzić wywiad z niby CleverBot'em xD
To znaczy z MovieStar, która się za niego podaję. Nie chciała abym podała nick. Zacznijmy!!
_____________________________________________________________________________
Hejka! Podobno jesteś CleverBot, porozmawimy?
Pewnie, jestem Ala. Mogę z Tobą pogadać na CleverBot, ale chyba nie znajdę Ciebie. Pisze do mnie tysiące osób.
Po jakim języku piszesz na CleverBot?
Najpierw po duńsku, potem Angielsku. Chyba że ktoś napiszę np. POLSKI!!!
Jak odnoszą się do Ciebie ludzie?
Okropnie, ponieważ nie jestem normalna. Jestem botem!
Botem!!!
Bardzo ciekawe, jak napiszę do Ciebie.. "Powiedz coś o bdjdkdd"
Co odpowiesz na to pytanie?
Napiszę co.
Czy do pracy w Cleverbot zatrudniacie niepełnoletnich?
Nie, ale w naszej pracy pracuje Hihihio.
Koniec, dzięki za wywiad :D

Nie sądzę, aby to był prawdziwy bot.